måndag, april 02, 2007

ALLSVENSKAN 2007.Se resultatet redan nu!!

Förra året tippade jag allsvenskan med ett bländande resultat. Jag hade mer än ett rätt på sluttabellen.
Det dåliga resultatet var dock inte mitt fel. Hade idioterna i dom olika lagen bara spelat som dom skulle, hade puckona till tränare coachat som dom skulle och hade dom blinda dekapiterade nollorna dömt som dom borde så hade allsvenskan slutat EXAKT som jag hade förutspått.

Jag är dock storsint och ger alla inblandade ännu en chans

1. Malmö FF
2. IF Elfsborg
3. Helsingborgs IF
4. AIK
5.IFK Göteborg
6.Hammarby IF
7. Halmstad BK
8.Djurgården
9.GAIS-förmodligen, egentligen, världen bästa lag!!!
10. Kalmar FF
11. Gefle IF
12. Örebro
13. Trelleborgs FF
14. IF Brommapojkarna

Efter säsongen kommer en fyllig utvärdering av lagens prestationer.
Kritik, hån och förakt kommer att ösas över alla lag(förutom GAIS) som ej placerar sig på den plats som jag bestämt.
Konstruktiv kritik och verbala tasksparkar kommer också att utdelas till de lag som råkar placera sig före GAIS i tabellen och/eller mot all förmodan tar poäng av GAIS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Strunta i fotbollen, spring!

Du har lyckats reta upp merparten av Sveriges besserwissrande historiefanatiker. Arton förlästa akademiker är på väg till Göteborg i en buss med registreringsnummer... aj då, det där fick jag visst inte berätta. Men de är beväpnade med sina trasiga glasögon.

Anonym sa...

För övrigt fann jag dig på den här sidan. Du är större än jag trott.
href="http://borjefrylmark.se/ocensurerat">http://borjefrylmark.se/ocensurerat

Antehuga sa...

Faan jag trodde dom skulle hylla mig för mina djupsinninga o insatta kommentarer