måndag, oktober 29, 2007

Jag hade rätt som vanligt!!!!!

Jag tippade innan seriestart hur allsvenskan skulle sluta . Inte konstigt men ändå oerhört imponerande hur suveränt bra jag tippat. Ja, med min enorma kunskap och "fingerspetskänsla" så är det väl bara naturligt,men ändå!!
Mitt Tips:
1. Malmö FF--Blev 9:a. 2. IF Elfsborg--Blev4.a. 3. Helsingborgs IF--Blev 8:a. 4. AIK--Blev5:a. 5.IFK Göteborg--Blev 1:a. 6.Hammarby IF--Blev6:a. 7. Halmstad BK--Blev7.a. 8.Djurgården--Blev 3:a 9.GAIS-- Blev 11:a. 10. Kalmar FF--Blev 2:a 11. Gefle IF--Blev10:a 12. Örebro--Blev 12:a 13. Trelleborgs FF--Blev 13:e 14. IF Brommapojkarna- Blev 14:e.

I princip hade jag som ni ser 100% rätt. De små avvikelserna som ändå ev. föreligger är inom den statistiska felmarginalen . Svenska F.F. är dessutom icke granskat av vare sig Notarius Publicus eller "Loket" Olsson varför man knappast kan se deras uträkningar och tabeller som speciellt vederhäftiga.

jag kan nu som en liten bonus avslöja semifinallagen i elitserien: VF, HV 71, Färjestad och Timrå.

Inga kommentarer: